سید امیر علیسید امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

یادگاری های امیر

مامان گلم تولدت مبارک

1395/5/2 20:04
نویسنده : سید
3,362 بازدید
اشتراک گذاری

مادر من                                                                                                                                                             نور چشمم

هستی من                                                                                                                                         ساغر خوشبختی من                                                                                                                             مستی من

                       عزیز دلم ؛

برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم 

همواره پایدار باشیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)